Известие

Collapse
No announcement yet.

Ниско налягане на маслото - 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ако е 3 бара на 4000 оборота, то при 800 е малко на 1 бар, така мисля, но съм сигурен че свети когато падне под 0,5. При положение,че под 0.5 може да значи 0.45 или 0.001, което не е оферта във всички случаи трябва колегата да я провери като запуши маслените магистрали на турбината и да види ще го държи ли налягането или не, щото няма откъде да бяга това масло иначе, освен през турбото или през разшляканите лагери. Малък е шанса да е скапан датчика. Той щеше да отчита грешно и при топла и при студени и при високи и при ниски обороти
    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

    Comment


    • #17
      Нормалното маслено налягане трабва да е:

      на празен ход: 0.6 - 0.7 bar.

      при 4000 об.: 2.5 - 3.0 bar.

      Това означава, че индикацията трябва да свети под 0,6 bar.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Ами в понеделник ще се разбере от каде иде всичко, интересното е обаче че лампата премигва или по точно трепти само и единствено когато я карам по спортно. Ако си я карам леко до 2к мога да мина и 100км и няма да трепне даже. Колеги и майстори ми казват да не го карам и са прави, но отново факт е че ми е страшно необходим превоз и си я карам....то се в видяло че набиване ще има. А почне ли да се прави ще се прави като хората. Така че до понеделник си я карам пък каквото сабя покаже.
        Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD 136hp

        Comment


        • #19
          По-добре се въздържай да я караш в това състояние за да минеш по-тънко с ремонта. Че иначе могат да станат големи поразии, които да ти костват доста повече пари и престой.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            2,5-3,0 бара го дават в Аутодата на 4000об ?! За празен ход не видях.
            Точно за това говоря че първите jtd без хидравнични повдигачи е много ниско налягането на маслото при 4000 е 2,5 няма как на празен 800 да е 2

            ---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:22 ----------

            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Нормалното маслено налягане трабва да е:

            на празен ход: 0.6 - 0.7 bar.

            при 4000 об.: 2.5 - 3.0 bar.

            Това означава, че индикацията трябва да свети под 0,6 bar.
            Мдааа и ми е чудно това 0,6 не е ли много ниско налягане на маслото.......... и то при нов мотор го дават....
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #21
              Рядко са случайте когато не се отваря двигателчето отгоре или отдолу когато светне лампата за основния ремонт и проблема не е в датчика......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                а проблема може ли да е от това ако е натисната ламарината в картера и маслената помпа да неможе да направи дебита които трябва ?
                Alfa Romeo 145 1.9jtd ex / alfa romeo 156 2.4jtd ex / fiat coupe 1.8 16v ex / alfa romeo 156 2.4 jtd ex / alfa romeo 156sw 2.4 jtd ex / alfa romeo 145 1.9jtd ex/ alfa romeo 166 2.4jtd

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от seik00 Покажи съобщение
                  а проблема може ли да е от това ако е натисната ламарината в картера и маслената помпа да неможе да направи дебита които трябва ?
                  Не.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #24
                    Колега виж си датчика ,и ако не е от него ,минавай на Селения HPX 20w60 италиянските коли много я обичат,а много вероятно ,и да си бил с нея преди смяната.Няма смисъл да чоплиш мотора,и да набиваш пари,после като ритне камбаната слагаш един друг читав мотор,и нямаш грижи.

                    Датчика е на задната страна на мотора завит на блока сваля се за секунди ,наскоро си свалях от един такъв мотор та знам.
                    Last edited by nicola 59; d.m.y г., 11:27.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                      Колега виж си датчика ,и ако не е от него ,минавай на Селения HPX 20w60 италиянските коли много я обичат,а много вероятно ,и да си бил с нея преди смяната.Няма смисъл да чоплиш мотора,и да набиваш пари,после като ритне камбаната слагаш един друг читав мотор,и нямаш грижи.

                      Датчика е на задната страна на мотора завит на блока сваля се за секунди ,наскоро си свалях от един такъв мотор та знам.
                      Между другото и аз щях да пиша нещо подобно, ама не ми се водеха спорове с този и онзи Това разбира се само в случай, че моторът работи коректно без да чука. Иначе няма да го спаси никакво масло.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #26
                        Ако колегата мисли да сменя мотора в случай, че този роди, може да сипва по-гъсто масло и така да кара докато може.
                        Ако обаче мисли да прави ремонт на този, това не е препоръчително, защото увеличената хлабина на лагерите означава, че част от композицията им вече е заминала и всеки момент могат да настанат доста по-големи поразии. И така ремонтът да е и по-тежък.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          Между другото и аз щях да пиша нещо подобно, ама не ми се водеха спорове с този и онзи Това разбира се само в случай, че моторът работи коректно без да чука. Иначе няма да го спаси никакво масло.
                          Па тои не е казал че чука ,вика само че му премигва лампата,на моята 156 ца и премигва 3 години,и след като я продадох сигурно още и премигва,ма си върви.После датчика отчита горе долу около 0.5 ,ма и 0.3 да има на бавен ход нищо и няма стига като и подадеш газ да лови 2 ката.Ремонта на 2.4 е напълно безмислен ,и затова моя съвет е гъсто масло,и каквото сабя покаже.В момента един добър мотор 136 коня се намира на цената на комплект гарнитури,затова просто няма смисъл,да го мисли.

                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Ако колегата мисли да сменя мотора в случай, че този роди, може да сипва по-гъсто масло и така да кара докато може.
                          Ако обаче мисли да прави ремонт на този, това не е препоръчително, защото увеличената хлабина на лагерите означава, че част от композицията им вече е заминала и всеки момент могат да настанат доста по-големи поразии. И така ремонтът да е и по-тежък.
                          Ако мисли да прави ремонт на този мотор си прав колега,ма другия колега ще сгреши понеже просто няма сми.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • #28
                            Секи път ли го прави инад 4k обороти ли го прави.
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #29
                              На тихи топъл държи 0.5-0.6 атм. (на 90 градуса), а на 60 градуса държи 0.7 атм. с газ - 2.0 атм. Карам го докато не се опраси. В момента е с 15w40 Тотаl. Иначе като го запаля сутрин почуква леко и спира след около 30 секунди. Като я подкарам няма проблеми до момента в които не спра някъде или изключа от скорост - тогава започва да "мижи" едвам едвам и само леко да пипна газта гасне. Мисля че в момента нямам излишна четири цифрена сума, а и идват празници.... Благодаря на всички за мненията, надявам се скоро време да не ми създава грижи.

                              P.S. Забиването се оказа от скапаната букса на дебитомера. Смених я с нова (втора ръка) и сега спи
                              Last edited by alex_gsi; d.m.y г., 19:28.
                              Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD 136hp

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от alex_gsi Покажи съобщение
                                На тихи топъл държи 0.5-0.6 атм. (на 90 градуса), а на 60 градуса държи 0.7 атм. с газ - 2.0 атм. Карам го докато не се опраси. В момента е с 15w40 Тотаl. Иначе като го запаля сутрин почуква леко и спира след около 30 секунди. Като я подкарам няма проблеми до момента в които не спра някъде или изключа от скорост - тогава започва да "мижи" едвам едвам и само леко да пипна газта гасне. Мисля че в момента нямам излишна четири цифрена сума, а и идват празници.... Благодаря на всички за мненията, надявам се скоро време да не ми създава грижи.

                                P.S. Забиването се оказа от скапаната букса на дебитомера. Смених я с нова (втора ръка) и сега спи
                                Аз мисля, че ако минеш на по-гъсто масло, има голяма вероятност тоя двигател да го караш още дълго време.
                                Примерно 10W60.

                                PS: Но не знам това, как ще се отрази на турбината.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:39.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X